Alla inlägg den 4 november 2011

Av dream-of-libya - 4 november 2011 23:24


Denna dag gick subhanallah väldigt fort. Promenad i det fina höst sverige blev det åter med min bästa kompis. Sedan blev det lite matshopping! Det är den roligaste shopping som finns. Jag älskar allt med mat och bak. Att få gå i en stor affär ( el ny, som man inte varit i förut) är riktit, riktigt roligt. Lite vila och umgåts med familjen imellan. Sedan gick jag hem till min bästis. Vi spenderade kvällen tillsammans med våra underbara, mashaallah, bebisar och åt nachotallrik. Eftersätten blev glass och annat söt. ( Det söta får man kämpa bort i veckan som kommer inshaallah). Vi avslutade kvällen med att titta på en film. Det var en skräkis och rädd blev man. Jag kan erkänna att jag är lite nojig nu......Nä, nu ska kvällrutiner genomföras med bebisen. Ikväll kommer de inshaallah bli gjorda lite senare.

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en kvinna i mina bästa år, svensk muslim, som prov bor i Benghazi Libyen.
Alhamduillah!
Min lediga tid ängnar jag åt att söka kunskap om islam, umgås med vänner och familj, lagar mat, bakar och reser.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards