Alla inlägg den 3 november 2011

Av dream-of-libya - 3 november 2011 15:36


Idag blev det en lång promenad med min bästa kompis, alhamdulle att jag har en sådan vän i mitt liv. Vi har börjat att röra på oss. Jag ska försöka ta en lång promenad varje dag.  För jag har lite extra kilon sedan graviditeten att tappa.

Det är bra om jag tappar dem innan nästa barn!   

Så promenader är bra. Lätt träning och förhoppningsvis ger det resultat. I december får jag inshaallah börja tränna magmusklerna igen. Längtar, konstigt nog.

Igår tänkte jag laga en potatis och köttfärsgratäng. Jag har förberet allt, den står klar i kylen. Så idag inshaallah ska jag laga till den. Gillar sådan mat, som man kan förbereda. Ja nu blir det en kopp te....passa på medans sonen sover.... 

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en kvinna i mina bästa år, svensk muslim, som prov bor i Benghazi Libyen.
Alhamduillah!
Min lediga tid ängnar jag åt att söka kunskap om islam, umgås med vänner och familj, lagar mat, bakar och reser.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards