Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av dream-of-libya - 13 oktober 2011 12:26


Idag blir det ett besök hos tandläkaren...  Jag tycker inte alls om att gå till tandläkaren. Men nu har jag bestämt mig för att göra ordning mina tänder. Jag har dragit på det i ett år nu, så det är väl dags att man börjar tänka lite på sig själv och ta hand om sig själv...fast det känns jobbigt!


På förmiddagen har jag hunnit duscha! Tänk en sådan sak kunde man göra utan problem innan man blev småbarnsföräldrer. Så idag känner jag mig fräsch och kry. Men ibland, när jag glömt bort det, känns det smärta från operations området. Jag måste fortfarande ta det lungt och det känns väl så där. Jag är ganska pedant av mig och se att det börjar bli smutsigt här hemma, gör att jag mår sämre! Men, men, snart kan jag ta hand om det också...jag och min son har även varit på en kort promenad runt här i området. Idag blev det inte lika långt som igår, men ska ut i kväll igen så spar på krafterna. Nu får man ladda för tandläkarstolen!

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en kvinna i mina bästa år, svensk muslim, som prov bor i Benghazi Libyen.
Alhamduillah!
Min lediga tid ängnar jag åt att söka kunskap om islam, umgås med vänner och familj, lagar mat, bakar och reser.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards