Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av dream-of-libya - 8 oktober 2011 09:43


Den 1 oktober 2011 kl 04.43 föddes våran pojke. Alhamdulle allt gick bra...men inte som man hade tänkt sig. Förlossningen var plågsam med starka värkar och kraftiga blödningar. Men alhamdulle för personalen på huddinge sjukhus! Läkaren fattade snabba beslut och det blev akut kejsarsnitt. Det var inte det som jag hade i tanken hur min förlossning skulle gå till. Men alhamdulle allt gick bra och det var det bästa alternativet i min situation. Dessvärre har man väldigt ont efteråt. Dessutom får man inte lyfta tung under läkningstiden.....men alhamdulle jag är så glad att vår pojke har kommit! Smärtan får man ta...alhamdulle!   


Vår pojke är nu en vecka gammal, mashallah vad tiden går fort. Han gillar att vara vaken på natten och sova på dagen! Inte så roligt för mamma och pappa. Men alhamdulle man ska inte klaga. Alhamdulle han är frisk och en sådan gåva från allah.


Nu ska jag passa på att sova någon timme för vår pojke sover!  

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en kvinna i mina bästa år, svensk muslim, som prov bor i Benghazi Libyen.
Alhamduillah!
Min lediga tid ängnar jag åt att söka kunskap om islam, umgås med vänner och familj, lagar mat, bakar och reser.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards