Alla inlägg den 14 januari 2012

Av dream-of-libya - 14 januari 2012 19:57


Igår började jag känna mig lite ensam. En saknad att inte kunna kommunicera med de människor man träffar och har runt omkring en. Jag vill så gärna prata med min svärmor, svägorskor och min sons kusiner....men det kan jag inte...jag vet inte men igår brast allt bara. Tårana kom.....min man frågade om jag ville åka hem...Hem vart det nu är....Sverige, där blir man urtittat och hånad för hur man ser ut...Nä hem vill jag inte...Däremot vill jag träffa mina älskade systrar...som jag saknar massor. Saknar de stunder vi fikade tillsammans, våra knytkalas och när vi bara hängde. Livet går vidare och dagarna går.... och minnerna består...inshaallah ses vi snart igen...om inte i Sverige...då någon ananstans i världen...älskar er mina bästa vänner!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en kvinna i mina bästa år, svensk muslim, som prov bor i Benghazi Libyen.
Alhamduillah!
Min lediga tid ängnar jag åt att söka kunskap om islam, umgås med vänner och familj, lagar mat, bakar och reser.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards